Godmorgon

Kategori: Allmänt

Fan!
Denna morgon började så dåligt som december morgon bara kan. Vaknar, går ner och märker att tvn fungerar inte. Ingen tv = ingen julkalender = arg Amanda = ingen bra dag. ÅÅÅH blev så ledsen.
Jaja, tog en dusch istället, målade naglarna och gjorde frukost.
Så såg den ut. LCHF bröd med massa gott på!
Märkte att efter igår när jag fick i mej väldigt mycket kolhydrater och socker som min kropp inte var van vid så mådde jag inte bra. Mådde så jävla illa så trodde nästan att jag höll på att få magsjuka. Fyfan! Nej jag kommer fortsätta med LCHF, mår mycket bättre då! Men eftersom det är December så får jag fuska när jag vill men inte så att jag mår dåligt. Ingen mer potatis eller pasta iallafall,usch!!
Annars om man bortser från att jag inte mådde bra igår så mår jag toppen för övrigt. Julkänslan är i högsta just nu. Har tagit jätte mycket julbilder, som jag kommer bjuda på ikväll, så håll utkik! (stavas det utkik??) Haha. Vi hörs senare,puss.

Kommentarer

  • lina säger:

    hej Amanda, kan du ge tips på lchf mat?
    super fin blogg, kram

    2012-12-02 | 21:26:48

Kommentera inlägget här: