Godmorgon kära vänner

Kategori: Allmänt

Halloj!
05.30 ringde klockan och jag börjar 09.00. Hahaha ingen annan än jag i min ålder som är uppe vid den tiden. Jahopp då gick jag upp, sen helt plötsligt så kom pappa nerspringandes i trappan och skrek att han hade försovit sig, haha klockan ringde inte så han blev sen till jobbet. Han hade sovit i onepiece också så det åkte han till jobbet i för han hann inte byta om, hahah undra hur Kilsta reagerade när pappa kom inspringande i onepiece...Hahahah orkar inte. 
Iallafall så gjorde jag frukost (samma som igår) och så tittade jag på det avsnittet av julkalendern som jag missade igår. Fan vad rädd jag blev. Här sitter jag lixom 6 på morgon helt själv i ett mörkt hus och kollar när det kommer spöken och grejer. Shit hjärtat bankade i 190! Haha hej jag heter Amanda och är 5 år. Nej men seriöst så var det sjukt läskigt! Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli kvart över 7 så att jag får se nästa avsnitt på tvn, haha kommer bli ännu mer rädd. Annars så har jag inget mer att tillägga förutom att idag är det Måndag igen och efter skolan ska vi köpa en julgran om vi hittar en fin// Hejdå från Nord europas mest fjantiga, rädda, julälskande tonåring.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: