Everything's gonna be alright

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Sov as länge idag.. Ända till 10. Haha nu tänker ni att det inte alls är länge, men för mej är det väldigt länge.
Började dagen med att hoppa genom duschen, och sen så åt jag frukost. Älskar att det blir så himla mycket mat jämt på jul så att man kan äta julmat till frukost i flera dagar. Haha så japp, julmat åt jag till frukost. Lite senare så ska jag med mamma ner till stan och byta ett par pyjamas byxor som jag fick av farmor och farfar i julklapp. Dom var jättefina men dom var jätte förstora, så ska bara byta storlek. Haha dom hade köpt 44-46 till mej.... Haha herregud jag ska ha 34-36 ju. Haha så dom var gigantiska. Men hur fina som helst!
Just nu sitter jag under en filt i vårat kalla hus och myser med en av våra katter, ska snart slå på en film tror jag och sen bara ta det lugnt idag. Man känner sig lite sliten efter den här helgen. Hoppas att alla får en bra dag! Hörs sen, puss.
 
Haha hittade ingen bild som passade till inlägget så det får bli en på mej och Sara från Lucia. Och sne är den med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: