du känner mej allt för väl

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Ätit världens godaste frukost med min lillasyster precis, nutella mackor med jordgubbar på! Och så har vi kollat på dagens avsnitt av julkalendern. Ska strax klä på mej och lite sånt och sen väntar en lugn dag i skolan. Städning på morgonen och sen 2 lektioner och sen ska jag bara sjunga och träna inför julavslutningen. Efter skolan så hämtar mormor mej och så följer jag med hem till henne och bakar lussekatter hela kvällen. Och så avslutar jag dagen med att sova med Sara och Molnis. Blir kanon! Och imorn är det äntligen julavslutning och så ska vi ju dö också.. Haha jag är skit rädd för att det ska hända! Jaja nu ska jag göra mej i ordning, vi hörs ikväll om jag hinner skriva nått mer idag, annars så hörs vi imorn. Puss.
 
FRUKOST<333333333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: